niedziela, 6 maja 2012

1.Prolog


Witam Wszystkich ! 

Tu Madelaain.
Blog ten poświęcony będzie mojej twórczości...
Uwielbiam pisać i dzielić się tym z ludźmi. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje historie.
Wszelkie sugestie mile widziane ;-) Zdradzę Wam pewną tajemnicę , która napewno spodoba się fanom One Direction. ;-) Pierwsza historia poświęcona będzie własnie tym słodziakom.
To zaczynamy. ;-)



" Prolog "

Leżałam na łóżku i zastanawiałam się co ciekawego można robić w tak deszczowy dzień. Wszyscy gdzieś wyjechali a ja zostalam sama. Krople deszczu odbijały się od okien. Wokół słychać było tylko szum wiatru. Czułam , ze dopada mnie jesienna melancholia, mimo , że był dopiero kwiecień. W sumie lubię takie dni , bo pozwalają mi rozmyślać. Co do rozmyślania... Na mojej głowie jest naprawdę mnóstwo problemów o których nie mogę teraz mówić... Chcialabym opowiedzieć Wam moją historię... Historię o prawdziwej miłości i złamanym sercu , o rozterkach zwyklej nastolatki jaką jestem , o jej problemach , przeżyciach , o tym jak wiele była w stanie poświęcić tylko dlatego , że kocha.

Lily.



Mam nadzieję , że się podoba...
W komentarzach zostawiajcie adresy swoich stron.
Chętnie wpadnę. ;-)
Ulubione stronki trafią do kolumny po prawej , 
gdzie będę mieć adresy moich ulubionych blogów.
Już niebawem część dalsza... 
Piszcie kogo mam informować!
Bye. <3


2 komentarze:

  1. jeeeeezu, bijacz! chce kolejne części opowiadania, ciekawie się zaczyna. :D d.

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęcam do czytania moich opisów :
    http://chwila-jest-piekna.blog.onet.pl/

    dobrze się zaczyna opowiadanko. ;)

    OdpowiedzUsuń